Viikko-ohjelma

Yamuna STUDIO

Kehon hyvinvointia vahvistava itsehoitomenetelmä eri kokoisilla Yamuna palloilla.

Pilates STUDIO

Meillä on sekä mattopilates, että laitepilates.

Laitepilates

Mattopilates

Tulevat workshopit:

Ladataan

KATSO KAIKKI TAPAHTUMAT

Pilates - mitä se on?

Pilatesmenetelmä on Yhdysvalloissa varsinaisen uransa tehneen mutta alunperin saksalaisen Joseph Hubertus Pilateksen (1883–1967) luoma kehonhallintamenetelmä. Sen pääasiallisena tavoitteena on parantaa kehon toimintaa kehittämällä monipuolisesti lihaskuntoa, liikkuvuutta ja kehotietoisuutta, jotka ovat edellytyksiä hyvän kehonhallinnan kehittymiselle. Täsmällisesti ja keskittyneesti tehdyt harjoitukset hengityksen avustamana luovat pohjan kehon tarkoituksenmukaiselle toiminnalle.

Pilatesta voi harjoitella yksityis- ja ryhmätunneilla, matolla ja pilateslaitteilla

Suomen pilatesyhdistys ry.

Senioripilates

Pilates on kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille sopiva. Pilates antaa energiaa ja lisää itseluottamusta liikkuessa. Ohjatut pienryhmätunnit tarjoavat aina uusia liikunnallisia ja kognitiivisia haasteita.

Kaivokatu 5

Uusi Pirren Pilates Studio avataan 1.8. ja 18. toimintavuosi käynnistyy.

Yamuna Finland Oy on myös muuttanut samaan osoitteeseen.

Olemme Yamuna tuotteiden virallinen jakelija Euroopassa, ja shop.yamunafinland.com verkkokauppa palvelee netissä 24/7.

Tehdas tanssii 30.07. - 4.8.2024

Osana MESTARIKURSSIA to 1.8 klo 15.15 - 16.15 Yamuna Body Rolling ohjaus Hml Uimahallin salissa ja pe 2.8 klo 15.30 - 16.30 osana TANSSINOPETTAJIEN VIIKKONLOPPUA myös YBR ohjaus Makasiinilla. www.tehdastanssii.fi

Mikä on Yamuna?

Yamuna Zake, hyvinvoinnin ja kehon parantamisen uranuurtaja on Yamuna hoito- ja itsehoitometodien kehittäjä ja oppiäiti.

Yamuna uskoo, että oikeanlaisella harjoittelulla voi voimaannuttaa kaiken ikäisiä ihmisiä. Informatiivisen oppimisen, itseharjoittelun ja hoitojen avulla kykenemme ylläpitämään kehoamme. Yamunan uniikki lähestyminen opettaa ratkaisuja liikkuvuuteen ja liikeratoihin ilman kehoa rasittavaa vaikutusta hyödyntäen ensiluokkaisia kehonhuoltovälineitä, joista tunnetuimpia kehonhuoltopallot. Yamuna antaa sinulle työkalut harjoituksiisi ja mahdollisuuden kehittää itseäsi missä ikinä oletkin.