• Tervetuloa syksyn viikkotunneille

Pirren Pilates Salin syyskauden viikko-ohjelma on nähtävillä www.pirrelammi.fi sivuston harjoitustunnit kohdassa. Liikunta-alan kokemusta on kertynyt 35 vuotta ja 13. pilatesohjauskausi on alkamassa. Sama innostus ja intohimo on edelleen kehon kanssa työskentelyyn - mottona laadukasta ja yksilöllistä pienryhmäohjausta terveemmän kehon puolesta.

Pilates viikkotunnit voi aloittaa pilates peruskurssin tai osoitetun pilateskokemuksen jälkeen. Laitepilates vaatii mattopilateskokemusta ja kahden tunnin laitepilates workshopin. Yamuna Body Rolling (YBR) ja Yin jooga tunnit eivät vaadi aiempaa kokemusta.

Laitepilateksella voit nostaa pilatesharjoittelun uudelle tasolle. Circuit laitepilatestuntien ohjauksessa käynnistyy jo yhdeksäs vuosi. Salillani on käytössä kaikki Joseph Pilateksen kehittämät laitteet ja tässä laajuudessa laitepilatessalini on ainoa Kanta-Hämeen alueella.

Maanantain klo 16.30 tunti on suunnattu kuntouttavaa laitepilatesta tarvitseville, joihin lukeutuvat muun muassa nilkka-/polvi-/lonkka- tai olkapää ongelmia tunnistavat, leikkauksesta kuntoutuvat sekä seniorit.

Yamunapilates tunnilla huolehditaan, että käytettävät lihakset ovat pitkät ja aktivoituneet avaamalla niitä YBR palloilla ennen pilatesharjoitusta. Viime vuoden palautteen perusteella YBR harjoituksia on lisätty tuntisisältöihin.

Synnyttäneille äideille tarkoitettu pilatesryhmä käynnistyy keskiviikkoisin klo 1645 – 1745. Ohjaajana on fysioterapeutti ja pilatesohjaaja Annu Murtonen. Lähdetään alkeista ja rakennetaan ohjelmaa yksilöllisesti kauden aikan. Pilateksen peruskurssi sisältyy tähän viikkotuntiin, joten ei tarvitse olla aiempaa kokemusta.

Yin jooga jatkaa viikko-ohjelmassa, koska tämä tunti antaa asiakkailleni mahdollisuuden rauhalliseen kehon ja mielen huoltoon. Yin jooga on staattista, sidekudoksia venyttävää ja hermostoa rauhoittavaa joogaa, jossa asanoissa viihdytään pitkää. Hoitaa stressaantunutta kehoa ja mieltä. Sopii kaikille. Ohjaajana verbaalisesti lahjakas jooga- ja tanssinopettaja Kati Kotilainen.

Tervtuloa tunneille ja kursseille.